Videoblogg?

Hej nu blir det kort.
Jag gjorde en video men jag vet inte hur man lägger till den.
Men kan någon lära mig?
Idag var jag med Mathilda en stund.
Imorse var jag på köruppvisning och det gick bra.
Efter kören åkte jag och min familj till en resturang, jag åt pasticho italiano ( stavning ? ).
Jag var även på lekplatsen ett litet tag.
Nu ska jag nog sova för det är skol varvet imorgon.
Efter skolan imorgon har jag fotbollsmatch jag ser redan framemot det!!
Hoppas vi vinner.
Men detta blev askort men nu ska jag sova,
Ha det bra.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens fråga: Har ni något skolvarv?
Kram Elin <3

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Foto & Vardag

Sv; Jag vet, emn jag vill ändra hela adressen!

2011-09-18 @ 17:45:13
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0