Sorry.

Hej.
Mitt inlägg för igår gick inte att ladda upp förrän nu.
Men i slutet kommer en bild på mig och Jessica när vi klädde ut oss.
Hon var doktor och jag var 50 tals tjej.
Imorse vaknade jag klockan kvart över 6.
Jag gick upp och duschade och gjorde iordning mig.
Sen så åkte jag med pappa till skolan.
Vi hade verkstäder.
Då hade jag NO och vi skulle plantera.
Sen hade vi rast och sedan matte tror jag.
Men vi hade iaf skolform sen och ni får se hur jag blev sedan när jag ser dom.
Sen hade vi idrott och sen lunch.
Jag kommer inte ihåg allt men vi hade iaf spexfoto oxå bild på mig och jessica kommer sen.
Vi slutade sen för dagen och jag gick hem.
Sen var jag med Julia, vi gick till fotbollsplanen och spelade med några killar.
Sen spelade vi lite själva också.
Efter ett tag kom Ida vi bestämde oss för att alla tre skulle gå lite.
Julia och jag skulle hem sen och äta.
Jag gick hem och åt och så.
Sen dess har jag bara kollat på tv och slappat.
Ha det bra
Kram Elin <3


Kommentarer
Postat av: Wilma

Söta ni är :D!

2011-09-29 @ 22:11:31
URL: http://moshupicku.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahha :)

2011-09-30 @ 17:00:19
URL: http://mathiildacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0