Prinssesans dagbok

Hej nu sitter jag med mobilen och detta blir kort. Idag var jag i skolan vi fick gå hem lite tidigare, då var jag med Mathilda. Vi kollade på tv och så. Sen gick jag hem och jag åkte till kören med mamma. Vi hade övning och sen åkte jag och mamma och min lillasyster till ÖB och köpte ett klösträd till vår lilla Charlie. Han är en rödfärgat hankatt. Men vi får honom först om en vecka och jag längtar så jag nästan spricker!! Men sen åkte jag hem och var med Mathilda igen. Vi lyssnade på lite musik och kollade på datan och på tv:n. Men sen gick jag hem för att äta lite, sen gick jag ut till lekplatsen och kom in igen för det var så kallt!! Vi åt den riktiga middagen som idag var spanska räkor med ris. Nu sitter jag i soffan med familjen och myser. Men ni får ha det så bra!! Och jag funderar på att sluta med dagens fråga för ni är dåliga på att kommentera eller vad tycker ni? Aja. Kram Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0