Ny kommentar och MÅÅÅÅL !!

Hej. Igår fick jag en ny kommentar av min älskade kusin: Hej Elin, vilken fin blogg! Ska bli roligt att läsa den :) Puss Svar: hej therese. Tack så mycket det var snällt! Puss. Imorse vaknade jag vid kvart i 7 och gick upp och gjorde iordning mig. Jag cyklade till skolan med Felicia och Mathilda. Vi hade en skördafest vi har nämligen planterat jättemycket saker i ett slags trädgårdsland. Det blev jättestora mängder av grönsaker och andra saker. Min lillasyster köpte lite. Så nu har vi sånt här hemma, jammi. Men efter festen så gick vi till klassrummet och hade verkstäder. Min grupp hade engelska och det var superkul!! Sen hade vi lunch och sedan matte. Efter det cyklade vi till språket. Haha Mathilda, Jessica och Felicia jag orkar inte berätta nu men ni vet iaf. Efter skolan gick jag hem och åt. Och jag gjorde i ordning mig för fotbollsmatch. Vi samlades med fotbollen och sen åkte vi iväg till där vi skulle spela. Vi spelade 3 gånger 15 i halvlekar. Första halvlek 1-0 till dom 1-1 till slut slutade det med 2-1 till dom. Det var sista matchen för Solängen för sen ska vi slå ihop oss med Mölndal men jag tycker att det ska bli superkul!! Men idag så gjorde jag iallfall 1 mål och det är ju bättre än ungerskor. Nu sitter jag hemma i soffan nyduschad och kollar på tv. Ha det så bra. Kram Elin <3 detta blev ganska kort p.g.a. att jag mobilbloggar. :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Kommentarer
Postat av: Therese

Flashigt, att bli omnämnd sådär i inledningen ;)

2011-09-27 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0