Nu kommer dagen.

Hej,
Idag vaknade jag jättesent, men jag hann i alla fall i tid till skolan.
Våra lektioner i dag var:
Typ mattespel med vikarie,
Sen matte,
Idrott,
Lunch,
Svenska,
och
EQ.
Eftér dagen i skolan gick jag med Mathilda och Julia hem till dom.
Vi satte oss och grejjade med våra bloggar, det ser ni ju i dom äldre inläggen.
Jag la upp en bild med massa fina blombilder som jag har tagit och redigerat och en bild på dagens outfit.
Nu har jag precis ätit en av mammas hembakade bullar, :P.
Mums.
Jag sitter och kollar på robinsson.
Jag tycker inte att alla bra program ska komma samtidigt utan att dom ska sprö ut dom, erkänn intressant?
Men ni måste kommentera för annars är det inte kul att ha en blogg.
Då kanske jag tar bort den, haha.
Nejdå.
Men nu ska jag kolla klart på robinsson och så ska jag bara kolla igenom provet som jag har till imorgon en sista gång.
Jag har ändå övat mycket så det ska nog gå bra.
Men ha de så bra nu och glöm ej kommentera, dagens fråga har jag för mig att jag skrev på mitt förra " dagens inlägg".
Men kommentera ändå, gärna på både och.
HAHA.
Kram Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0