Frukost på bild.

Hej bloggen.
Idag vaknade jag vid 9, det är ju trottsallt Lördag.
Jag fick lite lyxfrukost.
Här kommer bild på den:

Mums,
Jag bara älskar det brödet!!
Det var bröd med Ost och bröd med en slags skinka och paprika på.
Det var äggröra och ett glas jouice.
Efter frukosten ringde jag Mathilda och vi bestämde oss för att följa med Julia till frölunda torg.
Jag hittade ett par skor som jag skulle köpa men dom fanns bara upp till 38 och dom var små i stoleken så dom passade inte.
Synd men Mathilda köpte dom...
Sen åkte vi till 421 och dom hade visst stängt då.
Mathilda och Julia gick hem till sig och jag gick hem till mig.
Jag åt middag och gick ut till stora lekplatsen med Elina ett tag.
Sen gick jag in och spela monopol med pappa, mamma och Moa.
Det var jätte kul och det slutade med att pappa vann efter 2 och en halv timmes spel.
Nu sitter vi vid teven och jag är svin trött så jag ska nog sova nu.
Imorgon har jag köruppvisning.
Ganska tidigt så det är nog dags att sova nu.
God natt.
-------------------------------------------------------------------------------
Dagens fråga: Vad brukar du äta till frukost? skum fråga men ändå.
Kram Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0