Frågestund, avslutad!

Hej!
Här kommer svaren på era frågor:

Mathilda= Kommer du endast skriva om din vardag?
Nej då, jag kommer allt skriva om annat också, finns det något du vill att jag ska skriva om?

Wilma= Favorit position i fotboll?
Min favorit position är höger mittfältare!!

Nina= Om du vann 10.0000 kr , vad skulle du göra då?
Oj du, det var en svår fråga, jag vet inte riktigt, i alla fall gå ut på stan och shoppa ;').

Signe= Hej Elin, vilken är din favorit glass ? Puss Signe.
Hej Signe, min favorit glass är cornetto glassico. Puss Elin.

Lollo= Kalsonger!!!!?
Jadu Lollo, det var en svår fråga, jag använder dock inte kalsoner men... Jag har ju björn borg fast inte i kalsonger men jag vet ju att det finns så, björnborg om det var så du mernade!

Elina=Hej hej, vad är din favorit låt?
Hejhej, svårt, det finns så mycket bra men jag gillar låten " satan i gatan " av Veronica Maggio väldigt mycket!!


Tack så mycket alla fina vänner, trevligt att ni kommenterar.
Ha det så bra.
Kram,





Nu tar jag bara med svar på
Lisas kommentar:
Fin blogg.
Tack så mycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0