Foton, Vardag med mera.

Hej.
Nu har jag skapat ny blogg igen.
Som vanligt så kommer jag skriva om min vardag b.la.
Jag kommer även försöka lägga upp mycket bilder.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorse vaknade jag 5 i halv 7, jag gick upp.
Inatt har jag typ inte sovit något alls.
Jag sover ju högst upp i huset och det ösregnade mot mitt takfönster.
Inte alls kul!
Jag gjorde i alla fall i ordning mig och gick till skolan.
Vår första lektion var syslöjd.
Det var kul, jag syr nu en one piece med öron på.
Men vi ska typ göra något prokekt gemensamt som ska handla om Afrika.
Sen var det rast i en halvtimme,
efter rasten gick vi till musiken.
Det var väl helt okej ,men jag har fastnat på låten, freedom is coming.
Störande...
Sen var det lunch, fisken var godare än vanligt med behövde mycket salt för min del.
Vi brukar egentligen ha träslöjd med vår lärare var sjuk, så vi fick, med vår vikarie skissa på vad vi skulle göra.
Sen fick vi göra allting i spagetti.
Efter skolan gick jag hem och var med Mathilda.
Vi skapade varsin blogg samt Julia, dom finns på länkar men just nu kommer jag inte ihåg vad Julias heter.
Sen gick jag hem och åt lite och gick till gården.
Så nu sitter jag här och bloggar på gården med Corre, Johanna och Felicia.
Men nu ska jag gå hem snart.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens fråga: Har du en blogg? isåfall vad heter den?
Kram Elin <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Underbar blogg!<3

2011-09-08 @ 07:59:57
Postat av: Julia

Hej Elin! Jättefin blogg! Min blogg heter www.laviedejulia.blogg.se, fast det visste du ju redan .

2011-09-08 @ 17:06:04
URL: http://laviedejulia.blogg.se/
Postat av: Elin

Ida: tack <3

Julia: tack ja jag kom på det.

2011-09-09 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0