...

Hej.
Sorry för dålig uppdatering , måste bli bättre.
...
Idag vakndade jag vi halv sju, jag gick upp och gjorde i ordnig mig.
Sen gick jag till skolan.
Vi hade eq och matte.
Helt ok, sen var det typ språk, nu har jag tyska och det är sådär.
Efter skolan gick jag hem och var med mathilda.
Vi gjorde läxan och hann inte göra något annat.
Sen gick jag hem och åt middag.
Och gjorde i ordning mig för en fotbollsmatch.
Matchen gick bra tills dom gjorde sitt första mål,
andra,
Sen gjorde jag ett mål,
tredje,
fjärde.
Slut.
Boring, det slutade somsagt 4-1.
Jaja, det var ett bra lag vi mötte.
Men nu kollar jag på tv , ha det bra.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens fråga: Spelar du fotboll?
kram elin.

Kommentarer
Postat av: hemligagent XD

Hej! Jag har spelat fotboll, men slutade :) kan inte du skriva frågorna till frågestunden ?

2011-09-20 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0