En gullig uppvisning och plugg, plugg och ännu mer plugg.

Hej.
Idag gick jag till skolan och vi hade alla ämnen.
Sen cyklade jag hem och jag gjorde lite engelska.
Vi har jättemycket läxor i engelska och typiskt mig så jobbade jag för mycket.
Wilma, det var inte alla dom sidorna.
Haha, men jag lärde mig i alla fall nästa veckas läxa.
Efter lite plugg åkte jag med pappa till min lillasysters dagis och kollade på ett litet invignings uppvisning.
Den var jättegullig.
Sen åkte vi hem och jag pluggade ännu mer.
Efter det gick jag med mamma och min lillasyster ner till fotbollsplanen för att kolla på min andra lillasysters fotobllsmatch.
Dom är så många så dom har anmält två lag, så dom var inte så många.
Men det var jämnt.
Det laget som min lillasyster spleade i blev det lika, 4-4, och det andra laget också lika fast 0-0.
Sen gick vi hem och jag fick plugga i ungefär en timme till eller lite till jag vet inte.
Men nu sitter jag i pyamas och kollar på tv med mamma.
Ha det så bra,
och sov så sött,
det blir ingen dagens fråga.
Kram Elin <3
Denna hittade jag på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0