Dagens outfit

Hej bloggen.
Nu sitter jag vid datan och Mathilda kommer när som helst.
Imorse vaknade jag vi 7 och gick till skolan vid 9.
Vi hade SO,
Sen Engelska,
Och sist SO.
Så det var en väldigt kort dag.
Jag seriöst älskar fredagar.
Men iallafall efter skolan gick jag hem med Mathilda och Linnea.
Och jag gick hem till Mathilda.
Vi satt vid datan, läste bloggar, kollade lite på tv och åt mellanmål.
Sen var jag tvungen att gå för min kör.
Jag var på den till klockan 4 sen kom mamma.
Efter kören har jag bara varit hemma.
Senare ska jag gå till gården, så det kanske blir ett inlägg till men utan bilder.
Nu kommer iallafall dagens outfit:


Detta är dagens outfit.

Idag har jag samma stretchjeans som igår dom är fortfarande från: H&M.
Strumpor: Newbody
Blus/Tunika: Rebell
Armband: Spanien.
Men nu kommer Mathilda och vi ska göra något.
Ha det bra.
--------------------------------------------------------------------
Dagens fråga: Brukar du gå till gården?
Kram Elin.

Kommentarer
Postat av: Filippa Rosdahl

Ja :) <3

2011-09-11 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0