Bilder kommer kanske sen.

Hej. Nu är jag hemma hos mormor och morfar. :D
Jag skriver om min dag nu och så kanske det kommer någon bild sen.
Imorse vaknade jag kvart över 7 gick upp och gjorde iordning mig.
Vi hade sovmorgon så det var soft. Sen gick jag till skolan med Mathilda.
Vi hade våran första lektion som var SO.
Och tyvärr så var inte bästaste Felicia i skolan idag :(.
Krya på dig bästavännen. Sen hade vi rast en stund och jag var sugen på att spela fotboll,
men ingen ville spela... :S
Men vi hade Engelska tror jag,
Och det gick bra!!
Sen hade vi lunch och sen SO igen. Vi slutade för dagen och jag gick hem med Julia B.
Sen när jag kom hem så packade jag för övernattningen hos mormor och morfar.
Sen satte jag och min familj oss i bilen och körde iväg. Vi stannade och köpte hamburgare men senare träffade vi mormor och morfar.
Och nu är jag somsagt här.
Vi ska äta snart.
Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hälsa m&m från mig!

2011-09-30 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0