Underbaraste Charlie <3

Hej.
Nu sitter jag med ipaden i soffan och kollar på postkodslotteriet.
Idag har det varit en av dom bästa dagarna i mitt liv.
Vi har hämtat våran katt!!
Han är värdens finaste katt!
Jag har inte så bra bilder på ipaden på Charlie (katten).
Men jag har fina bilder på honom fast på min mobil.
Så dom kommer efter inlägget.
Inatt sov vi över hos mormor och morfar och jag och Moa vaknade tio i åtta och vi satte oss och kollade på tv.
Det tog en liten stund men sen kom lilla Alice ner.
Efter ett tag så kom alla ner och vi åt frukost och jag och mamma spelade en omgång casiono.
Men mamma vann fast igår spelade jag med mormor och Moa och jag ägde ut dom det finns en bild på resultatet som också kommer sen.
Vi packade ihop oss och gjorde i ordning en transportsbur för Charlie.
Sen åkte vi iväg och hämtade han.
Alla kattungar och mamman var superduper söta.
Jag har bestämt mig för att skapa en till kategori på bloggen som kommer handla om Charlie.
Men sen åkte vi hem och charlie saknade sina syskon jättemycket!!
Vi kom hem och han åt lite och vi lekte med honom.
Sen har jag följt min lillasyrra till hennes bästa än och lämnade henne.
Sen gick jag hem och var med Charlie.
Idag har han sovit tre gånger.
En trött liten krabat men han har också sprungit runt och busar mycket.
Nu sitter vi här i soffan och Charlie sover igen.
Ha det bra.
Kram Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0