Skolfotot.

Hej.
Just nu suger jag på att uppdatera.
Men idag iaf så vaknade jag kvart över 6 och åkte bil tillsammans med min pappa och syster.
Vi hade idrott och vi körde capture the flag.
Det var kul. Resten av dagen hade vi svenska och so.
Sen gick jag, Mathilda, Wilma och Felicia hem tillsammans.
Och sedan var jag med Mathilda.
Vi var ett tag med Charlie och vi gjorde läxan.
Sen åkte vi tillsammans med Julia till 421.
Dom köpte varsitt par joggingbyxor men jag köpte ingenting alls.
Nu sitter jag hemma och bloggar och sitter i soffan med pappa och kollar på fotboll.
Sverige-Holland.
Härligt att Sverige leder med 1-0.
Nu ska jag kolla och sen lägga mig.
Godnatt.
Det blev lite fail med adressen på skolfotot men ni får i allafall se det.:D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0