Ja e smart..

Hej.
Rubriken stämmer inte!
Imorse gick jag till skolan och första lektionen var idrott.
Vi körde svansleken och d går ut på att man ska ta band från varann.
Men jag krockade med en och ramlade i gruset och landade på armen.
Det gjorde jätteont så jag fick åka in till akuten med mamma.
Först fick vi träffa en sköterska och jag fick en mitella som jag hade på mig.
Sen fick vi vänta tre timmar och sen träffa doktorn.
Vi röntgade armen och dom såg inget.
Men det var en stor stukning så jag fick ett stödbandage.
Vi såg Tony irving där.
Han dansade med massa sköterskor, haha.
Men vi åkte hem och åt lite sen dess har jag bara varit hemma.
Jag kanske ska börja med en sak som heter dagens mening.
Som jag skriver en menig om dagen om jag vart glad.
Jag gör det idag iaf.


Man tror att man känner någon, personen visar som att allt är bra men allt visar sig vara en lögn.


/Elin.


Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Ajjj!!



Fler besökare till bloggen? Tihii ^^ kika in här då!:

http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html



Gillar du att fota? då kan du också bli länkad för mina 300 besökaren! foto-tävling på gång ;)

http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/foto-tavling.html#comment



Förlåt om du inte gillar sån här reklam...



/Lisa ♥ Trevlig helg!

2011-10-28 @ 19:49:54
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0