En mysig kväll med kussen.

Hej.
Imorse vakna jag vid halv tio typ.
Sen duschade jag och gick hem till Mathilda.
Vi var med varann ett tag sen gick jag hem och åt och lekte med Charlie.
Sen åkte jag och mamma och köpte kläder till henne.
Igår köpte mamma ett litet kit med saker som kaffekoppar och sånt som man kan måla själv och det gjorde jag igår.
Men just nu mobilbloggar jag så bilderna kommer i slutet av inlägget.
Men vid fyratiden kom min kusin Therese för att hon skulle vara barnvakt för oss.
Och hon är jättesnäll!!
Under kvällen har vi ätit pizza, kollat på film, spelat monopol och kollat på tv och ätit godis.
Jätte mysigt!!
Nu kollar vi på tv.
Kram Elin<3

Och en bild på mig och Therese.


Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

God eftermiddag ^^

Igår började jag blogga, efter en lång bloggpaus! Och då fick jag nästan 100 besökaren, så nu kör jag igång med "Veckans blogg" igen, och då kan du bli länkad för mina 100 läsaren! :)



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-41.html



//Lisa♥ Hobbyfotograf

2011-10-16 @ 12:13:22
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0