Nu är jag hemma idag igen...

Tjo!
Idag är jag hemma igen men jag känner mig ändå mycket bättre.. Men min hosta är jobbig fast inte lika jobbig.
Jag har ändrat lite till på bloggen men jag ska byta bakrund oxå.
Jag och mamma satt och gick igenom alla stil mallarna och till slut blev headern bra.
Nu sitter jag och kollar på "efter tio".
Idag handlar det om Simon och ekarna.
Här hemma har det julpyntats det kanske kommer en bild sen.
Haha Charlie ligger på soffan bredvid mamma och njuter av att bli klappad.
Tänkte att jag ska börja med veckans blogg med är inte helt säker..


Q: Vad tycker du jag ska ha för bakrund på bloggen?? Kommentera svaret!

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0