Kusinerna<3

Hej.
Imorse tog jag ett bad och gjorde iordning mig.
Senare åkte hela min familj hem till mina kusiner, Therese och John.
Det var jättekul! Vi åt en jättegod lunch där, linssoppa med massa kryddor.
Sen åkte vi och handlade mat för kvällen för min andra kusin, Monica och hennes två barn, Emma och Lisa skulle komma hem till oss.
Mamma och pappa gick ut och åt middag medan Monica var hemma med alla oss barn.
Julia kom också hit, vi gjorde en blogg till henne.
Länkning kommer när bloggen är helt klar.
Under kvällen åt vi och vi barn spelade lite spel.
Nu kommer snart mamma och pappa hem och jag kollar på en film som jag redan har sett som går på tv.
Ha det bra.
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0