Hejj<3

Nu sitter jag hemma hos Julia. Jag lovade Linnea att jag skulle länka hennes blogg också. Så varsågod , klicka HÄR så hamnar ni på hennes blogg. Och när jag ändå håller på så klicka HÄR så kommer ni till Julias blogg. Nu sitter jag och kollar lite på datan och Julia är nere och fixar något. Hon har precis sminkat mig och vi ska antagligen locka varandras hår om en liten stund. Jag frågar en gång till: Vet ni något bra tips på att få fler läsare för det känns som jag bara skriver och skriver men får aldrig några kommentarer. Annars vore det ju lite skumt att jag sitter och skriver om mig själv till mig själv. :s Jaja, men jag skulle gärna vilja ha kommentarer av er som kollar bloggen så jag även kan utgå från vad ni vill att jag ska skriva om. Ha det bra , Kram Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0