Bloggpaus

Hejj.
Sorry för mina oväntade bloggpauser.
Imorse gick jag upp tidigt och gjorde mig iordning och gick till skolan.
Vår första lektion hade vi idrott, det var kul och vi klättrade i ringar, stog på händerna och hjulade.
Sen hade vi rast och sen svenska.
Då läste vi en jättebra bok!
Vi har läst ganska mycket i den och har läst den ganska länge.
Den heter eldens hemlighet och handlar om en tjej som heter Sofia. Hon trampar på en mina och hennes syster dör men själv måste hon vara stark och kämpa igenom den smärtan.
Sen hade vi rast igen och sen mer svenska.
Nu har vi börjat med en uppgift som kallas huset. Så idag har vi fått måla ett fantasihus fast med vissa förutsättningar.
Och vi har börjat med en lektion i veckan som killarna har själva och sen tjejerna själva så att tjejerna får sluta tidigt en dag och börja sent en dag.
Så idag fick vi sluta innan lunchen och det äger!!
Så jag gick hem till mig och åt sen kom Mathilda.
Nu sitter vi och kollar på tv.
Men snart ska vi gå hem till henne och spela Sims 3 husdjur. Det är det nya sims men jag har aldrig spelat det. Fast det är coolt för jag vet att man kan ha hästar ;).
kanske blir ett nytt inlägg sen men jag måste bara tipsa om ett jätteroligt spel för iphones.
Temple run.
Mitt rekord är 3.2 miljoner ungefär.
Vill ni ha bild bevis ? Visst.
Och jag har färgat håret mörkt så ni får en före bild och en efter bild.
Men bilderna kommer i slutet.
Ha de bra pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0