Sova över!

Hej!
Igår natt sov jag över med Signe och Alice som jag skrev och det var jättekul!!
Vi pratade och spelade på mobilerna och ipaden och kollade lite på film. Vi bokade bio för idag också.
Nu har vi precis kommit hem från den, och filmen tycker jag var jätte bra och jag rekommenderar den: "New year's eve". Den handlar om nyårsafton och massa andra roliga saker. Imorse vaknade vi klockan 9 och gick upp och kollade på en film, den filmen hette " John Trucker must die". Och den var också jättebra! Nu sitter vi och spelar på mobilerna och är inne på datan. Just det, precis efter bion gick vi omkring på tessie, och jag köpte en brun mössa men dom säger att det är äkta päls fast den kostar 199 men det tror inte jag på imed att det var så billigt! På nyårsafton har vi bestämt med kompisar och jag längatr jättemycket för det kommer säkert bli jättekul för det är det alltid när man är med den familjen! Men nu ska vi komma på något roligt att göra fast först måste jag bara facebooka lite. ;')
Puss på er sötisar,
XOXO Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0