Presenterna!

Hej!
Jag är sjukt dålig på att uppdatera och statistiken sjunker! Om 6 dagar är det julafton och för 3 dagar sen fyllde jag år. Snart tänkte jag starta en liten sak som heter this or that. I fredags hade jag sju tjejer som sov över hos mig och vi hade det jätteroligt! Igår så åt vi frukost och sen så åkte vi vidare med bussen till Frölunda torg och då köpte jag en present till min kusin och en ring till mig. Ni ska få bilder på nästan allt jag fått, allt jag köpt / fått var:
- 2 armband
-1 halsband
-1 pyjamas
- 1 ring
- 1 julgran ;)
- julpynt i huset
- en iphone 4 fast den hade jag fått innan
- 1 kudde
- massa smink
- silver Hunter stövlar
- sticksaker och garn
- t-shirt
- spel
- jättehäftiga pennor och en bok med handledning ( bild på vad jag skrivit)
- vunnit stjärnvinst på Liseberg
- nagellack

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Elin, finfin blogg ! kolla gärna in min nya på nattstad :=

2011-12-20 @ 15:00:15
URL: http://nattstad.se/elinalindqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0