Nya kläder igen! :D

Hej! Igår hann jag aldrig blogga, först så åkte vi in till torget men det kan man säga var inte det smartaste draget! För det var seriöst fullt ute på parkeringen men till slut så hittade vi en plats. Inne på torget fikade vi men köpte inget, alla människor är seriöst galna nu vid rean... Sen åkte vi till min kusin, vi fick våra julklappar och jag fick en jättecool tröja från raglady, den får ni bild på senare när jag har gjort i ordning mig. Vi hade det trevligt hos dom och vi spelade wii och andra roliga saker.

Idag: Nu har jag precis gått upp och jag har ändrat bakrunden på bloggen, vad tycker ni?
Jag började läsa en jättebra bok igår också som var en av dom jag fick i julklapp. Jag är bara på sida 50 för jag började igår men den är redan superbra!
Den heter "Pappa Långben":



Det kommer en gammal bild på mig oxå:



Nu ska jag äta frukost och läsa.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0