Idag skulle jag egentligen till stan men hamnade på Scandinavium ishockey match!

Tjo.
Imorse så bestämde jag mig för att åka till stan med pappa men det blev ändrade planer. Linnea smsa och fråga om jag ville gå på ishockeymatch med henne och hennes pappa. Dom andra i familjen åkte iväg till stan men jag följde med Linnea till Scandinavium.
Haha det var jättekul och där träffade vi Hanna! Nu är jag hemma och kollar på tv. Tog några mobil bilder som jag visar snart ( + några andra bilder t.ex. På mins nya skor )Kram<3


Kommentarer
Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

Kul att du är med i dagens blogg, vinnarna utses senare idag :) Kram

2011-12-04 @ 09:21:41
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0