Fröölunda!! Luciiia

Hej!
Nu sitter jag i soffan med Felicia, vi kollar på facebook och sånt.
Snart ska jag på frölunda-hv-71.
Det ska bli kul. Jag ska snart ändra färgen på texten på bloggen också men jag hinner inte alltid.
Jag såg att länken jag försökte göra om veckans blogg inte funkade!
Men denna veckan blir det inte veckans blogg med förra gången vann Elina, tryck på hennes namn så kommer ni till hennes fina blogg! Men idag var jag i skolan och det var kul! Igår bloggade inte jag, men jag blev iaf utsett till skolans lucia! Så på tisdag ska jag gå med äkta ljus i håret. Men förut var vi med Julia oxå.
Nu kommer pappa och vi ska snart åka till matchen nu och där ska vi äta lite!!
Kram<3

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Älskar din header!:)



Ser du på Idol?:] kram

2011-12-09 @ 19:37:30
URL: http://mittnamnarsigrid.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Sv;Kan hända ibland:)

Vem hoppas du på ska vinna?:)

2011-12-09 @ 22:44:11
URL: http://mittnamnarsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0