Feliz Navidad

Imorgon smäller det, idag är det ju dagen före dopparedagen!
Just nu sitter jag vid bordet och bloggar och sjunger på jullåtar medans pappa gör julköttbullar.
I våran familj börjar vi med all julmat idag och fortsätter så hela dennna helgen t.om. på måndag.
Såhär firar vi våran jul:
Fredag- Julshopping, uppesittarkvällen och julmat.
Lördag- Mormor och morfar och min älskling tomten kommer på besök och firar jul med mycket julmat.
Söndag- Åka hem till mormor och morfar med kusinerna och fira med morfars goda julmat.
Måndag- Åka till mina andra kusiner och busa med kusinbarnen med antagligen julmat då oxå.
Detta tror jag blir en jätte bra jul!
Men jag har även lovat en tjej med en rolig blogg en länkning.
Tryck --> Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde
               Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde
               Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde Madde


Puss<3
Igår bakade jag julgodis som ni kanske får bild på senare.


Kommentarer
Postat av: Madde

Har gjort ett inlägg nu

2011-12-23 @ 16:36:09
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0